Olen näinä sinkkuvuosíen aikana ollut todella arka ja haluton nimeämään mitään suhdetta, jota minulla kenenkään kanssa on ollut. Miehellä ja minulla on ollut jotain. Tai tapailen jotakuta miestä. Ja tapailu on loppunut tai jokin on muuttunut ei miksikään yleensä siinä vaihessa,  kun ensimmäinen parisuhderiita mileestäni ilman parisuhdetta on käyty.

Ja kyllä se niin vain on, että sen minkä taakseen jättää, edestään löytää. Nyt alan ymmärtää muutamia tapailemiani miehiä niiiiiin hyvin, kun olen itse ns vastaavassa tilanteessa. Eli se mustasukkasuus, välittäminen, mutta haluton rajoittamaan toisen menoja, jos hän ei itse sitä halua tehdä.

Tämä on erilainen tilanne kuin aikoihin (vai koskaan?). Eli olen surkea, masentunut ja yksinäinen, kun en ole toisen seurassa. Mikä tarkoittaa siis noin 6pv viikossa. Mutta korvaako se 1pv sitten sen 6pv? En muista, kenen miehen kanssa olen viimeksi ollut yhteydessä näin pitkään _joka päivä_. Kenen kanssa olen toivottanut hyvät yöt _joka ilta_ (kiitos kännykkäteknologian). Viettänyt jokaisen sunnuntaipäivän viimeisen n viikon ajan.

Mies tituleeraa itseään sinkuksi kolleegoilleen. Joillekin ystäville hän on kertonut jotain. Muutamille yhteisille ystäville ollaan tultu varovaisesti ulos kaapista. Tai kaapista on huono termi. Emme me tätä jotain keneltäkään piilottele. Vastaamme kyselyihin rehellisesti. Jos vaan osaa kysyä. Emme huuda oma-alotteisesti tätä koko maailmalle. Ja miehet eivät kysele, naiset...