Mistä tietää, että syksy on tullu? No siitä kun kesätyöntekijät lähti...Ja kesälavat menee kiinni.

Mulla taitaa olla pieni kriisi taas meneillään. En ny jakssa nimetä kriisiä, sillä ei o väliä, naisillahan on aina joku riisi päällä.

Ensinnäkin, kuntotestien tulokset ja kevään painonpudotuksesta yritän löytää motivaatio kunnon kohottamiseen ja painon pudottamiseen. 4,5kg pitäis saada 8 viikossa lähteen. Lyötiin Vippen kanssa vetoa asiasta. Jos en pääse siihen, on edessä 45kilsan hiihtolenkki maaliskuun alussa. Mulla ei o edes murtsikkasuksia, eikä toivottavasti tarvii edes hankkia.

Toinen on sitten tuo, minkälaisiin miehiin silmät osuu. Tässä olen todennu, että vaikka variaatioita on tietty ollu, pääsääntöisesti olen aina tykänny n. 25-v kundeista. No mikä vika? Kun täytyy myöntää, että itsekin vanhenen, joten pitäis päivittää tuo kundiasiakin. Jotkut väittävät lisäksi, että vanhemmat miehet ovat parempia sängyssä. Kesällä oli ilmiselvä loistava tilaisuus sen testaamiseen. Mukava mies, jonka kanssa kemiat todellakin kohtas, mutta koska ikää hällä 4-5kympin välillä, minä tyttö hylkäsin tilaisuuden. Nyt harmittaa. Olen nähny ko miestä tämän harmituksen alkamisen jälkeenkin, mutta niin se vaan on, että miesten kohdalla menetettyjä tilaisuuksia ei tule uusintana. Tässä ei o kyse iästä, tää on todettu fakta.

Kunpa oppisi sen tartu hetkeen -meiningin ns oikeiden ihmisten kanssa. Itselle sopivia pidemmän tähtäimen suhteita ei tuppaa näkyviin tulemaan, kun panostan varmaan alitajuisesti juur niihin ns vääriin miehiin.