Tänään pitikin lähteä sitten töissä käymään.

8:30 Aamupala Leipäjuustoa, marjoja, 10:00 välipala kahvia, ruisleipä, kinkkua, tomaattia, juustoa, 11:30 lounas: porsaanfile, kaalia, tomaattia, retiisiä, sipulia, oliiveja, maitoa, kahvia 18:00 välipala leipäjuustoa, marjoja, 21:00 iltapala maitoa, maitokaakaota (miinusta), kuiv ruisleipää, polarjuustoa paljon, vähän goudaa. Yht. n. 1500 kcal

8:15 Aamujumppa, kesti ehkä 5min. Kun ei tuo niska kestä tehdä noita perinteisiä vatsoja, mutta salilla tämä sitten korvaantui. 15:30 Salilla 35 min pyöräilyä, 20 min vatsoja, selkää, vinot vatsat, jalkaprässi. Yht 369 kcal.

Ny lintsasin heti mun ns 750 kcal:n kulutustavotteesta/pv :( mutta salilla tuli tosi hyvä olo! Niskakin tuntui saaneensa jonkun herätyksen, ei enää tunnu niin kankealta kuin eilen. Varmasti taas tuo eilisen fysterapian ja tämän päivän reenin yhteistulos.

Tässä vaan seurailin koko viikon syömisiäni ja joko todellakin olen unohtanu n. puolet mitä olen syöny, en saa laitettua niitä listaan tai sitten todellakin mulla meinaa olla syömishäiriö: eli olenhan huomannu jo vajaan viikon sisällä kolarista, ettei ruoka ole maistunut. Olen tehny ruokailuista sosiaalisia tapahtumia mahdollisuuksien mukaan, ja silloin tulee syötyä, vähän niinko pakosta. Muutoin vaikka olis nälkä, ei oikein o tehny mieli mitään. Siksi muut ovat saaneet päättää ruokapaikan.

Mutta jännä tässä kesän mittaan tällä uudella ruokavaliolla olen huomannu, ettei tosiaan tee makeeta niin mieli. Ja toinen, että ennen en kyennyt syömään porsaanlihaa tai oliiveja, nyt kumpikin menee isolla ruokahalulla, jälkimmäisiä tekee välillä oikeastaan mielikin!