Olen käynyt jo viime kesästä asti silloin tällöin nykyisen uuden asuinpaikkani lähilavoilla. Silti melkein vuosi ei ole auttanut siihen että pääsisin tanssimaan samaan malliin kuin vanhoilla kulmilla.

Pääsiäisenä ja seuraavana viikkona oli iloinen poikkeus. Ihania uusia tanssittajamiehiä sateli hakemaan - tosin sen jälkeen heitä ei ole näkynyt... Uskaltauduin jopa ystävättäreni kanssa tanssiravintolaan suosikkibändini keikalle, ja sain tanssia vanhojen sekä uusien tuttavien kanssa jalkani kipeäksi. Minä. Ravintolassa!

Mutta parin kuukauden "tauon" jälkeen ehdin vanhoille konnuilleni tanssimaan. Ja Wau, mitä tansseja! Aivan ihania slovareita, fuskuja, tangoja mun suosikkitanssittajien kanssa! Komeita, taitavia "nuoria" miehiä. Ja nuoria ainakin verrattuna mun uuden kulman vakipappatanssittajiin. Nam.

Viime viikon perjantaina ensin paikassa, jossa mulla ei o hyviä tansseja oikeastaan ennen ollu. Nyt oli niin mukavat. Seuraavana päivänä sitten pohdin että pitäisikö lähteä baariin vai tansseihin, edellisen päivän tasolle kun on vaikea päästä.

Mutta mitä vielä!! Edellinen ilta oli vasta alkusoittoa! Ensin tuli positiivisia namupalahakijayllätyksiä, sitten pääsin riehumaan talven reeniparinikanssa, ja hetiperään tunteilemaan slovarilla. Siihen olisin voinu kyllä mieluusti jäädä...